Vzdělávání pedagogů a kariérových poradců

  • Vzdělávání |
  • Vzdělávání pedagogů a kariérových poradců |
  • Sebepoznání - sebeřízení a motivace
  • Sebepoznání - sebeřízení a motivace

    Cílem semináře Sebepoznání - sebeřízení a motivace aneb rozvoj sociálních kompetencí je osobností rozvoj účastníků a porozumění psychosociálním dovednostem u sebe samých. Prostřednictvím vlastního zážitkového učení si účastníci ujasní své silné stránky, na kterých mohou stavět a určí prostor pro osobnostní rozvoj. Tyto předpoklady jsou nezbytné pro další aktivity s cílem rozvíjet sociální dovednosti vlastních klientů, žáků, podřízených.

    Seminář probíhá interaktivní formou – moderovaná diskuze, modelové situace, brainstorming, ukázky technik a jejich rozbor, vlastní práce.

    • Termín: 1. a 8. 4. 2019 Ostrava
    • Čas: zahájení 8:30 hod., prezentace účastníků od 8:00 hod., předpokládáný konec v 15:00 hod.
    • Délka kurzu: 16 vyučovacích hodin (2 dny)
    • Místo konání: Škola manažerského rozvoje s.r.o., Dvorní 756/9, 708 00 Ostrava-Poruba
    • Maximální počet účastníků: 15
    • Akreditace kurzu: MŠMT DVPP č. MSMT- 6215/2017-2-474
    • Lektor kurzu: PhDr. Sylvie Navarová
    • Cena kurzu: 4.600 Kč, pro studenty sleva 10% (do poznámky v přihlášce uveďte titul slevy)

    Cíle kurzu

    • Získání náhledu na různé typy temperamentu – vaše silné stránky a rezervy / přínosy pro týmovou práci a možná omezení.
    • Inspirace pro komunikaci s druhými – odhalíte své přednosti, předsudky a stereotypy.
    • Ujasnění si, jak předcházet nedorozumění mezi kolegy, žáky, s rodiči, partnery.
    • Podívat se na svůj život v širších souvislostech a získání inspiraci pro zvýšení osobní pohody.
    • Uvědomění si provázanosti psychiky a těla, potřeby pečovat o sebe i vztahy s druhými
    • Dovednost pracovat s různorodým kolektivem klientů/žáků díky efektivní komunikace, zvládání konfliktních situací a schopnosti zaujmout prezentovanými projekty.

    Obsah

    Sebepoznání

    • Úvodní sebeprezentace – práce se stereotypy vnímání
    • Škála osobního rozvoje a rozvoje vztahů s druhými (vstup)
    • Mapa osobní výkonnosti – individuální práce ve skupině
    • Orientační test temperamentu a řízená diskuse o výhodách a rezervách

    Vlastnosti, schopnosti, dovednosti

    • Analýza vnitřních zdrojů – individuální práce ve skupině
    • Význam emoční inteligence
    • IQ vs. EQ
    • Týmová hra a rozbor jejího průběhu z pohledu využití emoční inteligence
    • Různé způsoby myšlení – myšlenkové mapy, předsudky
    • Jak si lidé hrají – představení konceptu E. Berne

    Identita a vlastní motivace

    • Sebevnímání, sebepojetí a pohled druhých lidí
    • Role, které zastáváme
    • Motivace k práci – test a rozbor formou řízené diskuse
    • Každý to má jinak – individuální a skupinová hra
    • Osobní motivace
    • Škála osobního rozvoje a rozvoje vztahů s druhými (výstup)

    Komu je kurz určen

    Psychologům, sociálním pracovníkům, poradcům, koučům, lektorům, pedagogům.

    V rámci Šablon je program je určen pedagogickým pracovníkům mateřských škol a středních škol včetně vedoucích pedagogických pracovníků.

    Číslo a název aktivity:

    I/2.1 Osobnostně sociální rozvoj předškolních pedagogů MŠ v rozsahu 16 hodin, SC 1 (02.3.68.1)

    III/2.2 Vzdělávání pedagogických pracovníků SŠ – DVPP v rozsahu 16 hodin, SC 2 (02.3.68.2)

    IV/2.2 Vzdělávání pedagogických pracovníků VOŠ – DVPP v rozsahu 16 hodin, SC 2 (02.3.68.2)

     

     Pro přihlášení na kurz, využijte níže uvedený formulář nebo nás kontaktujte na tel. 605214849. V poznámce uveďte místo, kde se chcete účastnit.

    Kontaktní údaje

    • údaje označené hvězdičkou jsou povinné
  • O nás
  • Naše nabídka pro Vás
  • Kontaktní údaje
  • Náš příběh
  • Naši experti
  • Spolupracujeme s kolegy
  • GDPR
  • Termíny kurzů
  • Platební podmínky otevřených kurzů
  • Reference
  • Aktuality
  • Kontakty